Alla inlägg under juni 2012

Av gehak - 30 juni 2012 15:45

Vi hade kanonväder & Varmt var det...


                     

Av gehak - 28 juni 2012 14:00

Helt underbart ställe som Jonny & Sussie rekommenderade oss.


   


                                       


Mycket god strimlad biff, Mums   




Av gehak - 25 juni 2012 16:45

Vi kommer fram till en ställplats som låg fint i Gästhamnen, men tyvärr så var det några knäppkökar, som hade bokat upp för sina Husbilskompisar. Vi ställde oss en bit därifrån ...


 


 

Av gehak - 25 juni 2012 07:00

Här tar jag kort när vi åker över på Ölandbron.





Nu har vi kommit över till Öland och stannar på rastplatsen för en paus.

Av gehak - 22 juni 2012 16:30

Hej och det var ett tag sedan   


När vi komm till Gränna! Jo, vem träffar man där, om inte en arbetskamrat, Jenny med sin familj! 

De låg bredvid oss. Vi kunde inte annat än skratta åt det hela  


 Här har vi Lilla Lufsen då  


Dagen efter, går jag ner bredvid Lagunen i Gränna och tänkte att Lufsen skulle få bada. Han var lite rädd för vågerna.





Av gehak - 22 juni 2012 06:30

Jaa,då hamnar vi här på Campingen på Gunnarsö som var jättevacker natur. Där stannar vi två dagar för att fira Midsommar. Lite blåsigt var det....



Jag tror nog att min Svägerska får lära mig sedan, hur man lägger upp bilder snyggt sedan....  



Av gehak - 16 juni 2012 08:08

Första gången vi kommer med H-bilen för att hälsa på Jonny & Sussie   Ja, vad ska man säga om deras underbara hem, vilken natur och nära havet. Man kan bara säga efteråt vad vi trivdes där. Jag känner efter alla år borta, så saknar jag havet så mycket och ger en sådan lugn tillvaro.... ÄLSKAR DET VERKLIGEN!!!



Nämen, där titta min bror Jonny fram :) Min Svägerska får jag inte träffa förs i kväll som pendlar från Oxelösund och till Bro i Stockholm! Hon är en tuff brud vill jag säga: 32 mil tur & retur!



Ja, det är nog bäst att ställa sig bakom deras Kabe Traven Mastern *Skratt* Min bror ska installera våran nyköpta Micro som vart kanonbra & gå igenom vad vi ska tänka på. Tusen Tack, min bror för all hjälp vi har fått och är nu bara, att åka iväg med lugnet. Mycket fick vi hjälp med  


Dagen efter! Ujjjj, hoppas Jonny är vaken, måste på toan!!! Puuuuu!


Ut i naturen & vattnet :)












Av gehak - 15 juni 2012 08:03

Har inte skrivet på ett tag ska nu ta hålla igång detta under vår semester.


Börjar här med en bild av vår H-bil.  


 

 Vi är ganska glada här  


Gehak

Våra bilder

 

 

 

 

 

 

 

 

Mina Barn & Barnbarn

Mötte mina kära i Örebro, början av Maj & de skulle fira min 50 årsdag. Blev bjuden på mat & fick min fina svartvita tavla på mina barnbarn   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag älskar mina barn & barnbarn

        

 

 

 

 

 

 

Min 50 årsdag

Tack för uppvaktningen   Mina Nära & Kära   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det som vart över efter alla mina fina blommor...

 

 

Tack, till Mina Nära & Kära & Arbetskamrater...  

 

Malmöns Camping Tore & Tobbe

Var så roligt att träffa Tobbe , som Tore var in och hämta i Köping. Tobbe var kvar hos Tore på natten   

 

                         

Presentation

Välkommen till Ge & Hak

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Länkar

Bloggar

1 besvarad fråga

Gehak

gehak

Ovido - Quiz & Flashcards