Alla inlägg under augusti 2012

Av gehak - 12 augusti 2012 13:44

Var jättefin kväll,  vi var ut och åt Pizzaresturangen...


                   


Härlig kväll   

Av gehak - 12 augusti 2012 08:51

På väg in mot Sandvik ställplats.              

Här var det kanonväder när vi kom & sedan de andra två dagarna så kom stormen in. Blåste regält & Regnade, puuuu! Synd vi trivdes bra där.


   


Här åt vi på fiskresturangen som bara låg 25 meter från H-bilen. Kanonmat...


             


Vi fick ut & åka en sväng för vädret. Tur att man hade kompisen med sig ( Lapptoppen ) ;)

Gehak

Våra bilder

 

 

 

 

 

 

 

 

Mina Barn & Barnbarn

Mötte mina kära i Örebro, början av Maj & de skulle fira min 50 årsdag. Blev bjuden på mat & fick min fina svartvita tavla på mina barnbarn   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag älskar mina barn & barnbarn

        

 

 

 

 

 

 

Min 50 årsdag

Tack för uppvaktningen   Mina Nära & Kära   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det som vart över efter alla mina fina blommor...

 

 

Tack, till Mina Nära & Kära & Arbetskamrater...  

 

Malmöns Camping Tore & Tobbe

Var så roligt att träffa Tobbe , som Tore var in och hämta i Köping. Tobbe var kvar hos Tore på natten   

 

                         

Presentation

Välkommen till Ge & Hak

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Länkar

Bloggar

1 besvarad fråga

Gehak

gehak

Ovido - Quiz & Flashcards