Direktlänk till inlägg 7 maj 2014

Lilla sötisen 3 dagar gammal

Av gehak - 7 maj 2014 17:50



Angela har idag hållt i Lilla sötisen. Hon skrev att hon är så snäll och är inte rädd för ljud. Jag säger åter igen, hon är så lik Tindra som nyfödd. Jag längtar tills de flyttar till Järfälla, då jag kommer att åka för att få hålla mitt barnbarn för första gången. Nu får jag nöja mig med bilder så länge   . 


Skrev till Sandra i morse och hon svara förut med ;

Det går bra med amningen, hon är duktig :) Dom har varit till sjukhuset imorse för PKU och vägning. Nu väger hon 3065 och när de åkte hem i måndags från BB , så vägde hon 2990 och hon har ökat bra. 


Fint dä, tycker mormor. Ja, nog är man stolt över den lilla vackra sötisen.    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gehak - 21 november 2014 20:50


Så här sitter min gubbe nu i sin rullstol. Kommer bli kvar här en tid, eftersom ingen rabliteringsmedecin finns på Mälarsjukhuset. ...

Av gehak - 21 maj 2014 11:44


Vad ska man säga om fina Tindra som håller stolt i sin Lillasyster        Så fin bild på syskonen, värmer ens hjärta så över de goa tejerna, kram mormor    ...

Av gehak - 17 maj 2014 06:28


Här är så fin sommarbild på min kottar som har slutat för dagen och är på väg hem, kram mina hjärtan          ...

Av gehak - 17 maj 2014 06:20

    Här är mina andra två barnbarn som är mormors gulliga kottar. Här bakas det för fullt och hoppas mormor får smaka sedan, när jag kommer till Nypan        ...

Av gehak - 13 maj 2014 17:24


  Min dotter Sandra ringde i morse och tacka för presenterna! Roligt, att höra oxå om Tindra :) En underbart  samtal med dottra. Gumman är snäll, äter och fiser :) Bra det och med många kramar till gott skratt.    ...

Gehak

Våra bilder

 

 

 

 

 

 

 

 

Mina Barn & Barnbarn

Mötte mina kära i Örebro, början av Maj & de skulle fira min 50 årsdag. Blev bjuden på mat & fick min fina svartvita tavla på mina barnbarn   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag älskar mina barn & barnbarn

        

 

 

 

 

 

 

Min 50 årsdag

Tack för uppvaktningen   Mina Nära & Kära   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det som vart över efter alla mina fina blommor...

 

 

Tack, till Mina Nära & Kära & Arbetskamrater...  

 

Malmöns Camping Tore & Tobbe

Var så roligt att träffa Tobbe , som Tore var in och hämta i Köping. Tobbe var kvar hos Tore på natten   

 

                         

Presentation

Välkommen till Ge & Hak

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok

Länkar

Bloggar

1 besvarad fråga

Gehak

gehak

Ovido - Quiz & Flashcards